Happy Day :X and Chapters :X

Hy lovers! 

Ce faceti?

Eu de abia acum am ajuns acasa…dar sunt foarte fericita …de ce? Pentru ca azi se implinesc 9 luni de cand sunt alaturi de voi..noua luni de scris pe acest micut blog…Awwww nici nu imi vine sa cred ca a trecut atat timp…. :X:X:X.

Vreau sa va multumesc mult pentru tot spijinul pe care mi l-ati acordat si pentru toate comentariile pe care le-ati lasat. VA MULTUMESC ENORM DE MULT! Fara voi acest blog nu ar fi existat, deci sper ca sunteti mandre ca ati contribuit la existenta lui :X.

Nici nu stiu ce sa mai zic, sunt entuziasmata pentru ca vad un proiect, daca ii pot spune asa, pe care l-am inceput cu dragoste si l-am crescut cu drag, acum se pare ca are cat de cat sanse sa continue.

Dupa cum am spus ieri, vreau sa postez azi, deci va aduc doua capitole, din cele mai votate doua povesti😀

Forever With You ( De ce nu ma mai mir ca e prima in top?) :Capitolul 35

Cold Blood ( Asta e o surpriza placuta :X) :~XXI.

004

~~Va pup~~

~~CARRO~~

6 gânduri despre „Happy Day :X and Chapters :X

  1. La multi ani blogului tau si la cat mai multe luni petrecute aici ! Eu sunt una dintre persoanele care iti apreciaza munca si astept capitolele tale . Am vazut comentariul tau la ultimul meu post si a insemnat mult pentru mine,esti o scumpa ! Te pup si iti urez sarbatori fericite :* >:D< !

  2. Happy B-Day! Doamne asa mult a trecut? Ici nu-mi vine sa cred!!Parca ieri Pierdeam noptile citind povestile tale din urma (because im always behind:)) !Îți doresc la cât mai multe povesti,capitole si …..Cel mai mult îți doresc sa rămai cu noi always and forever!!

Lasă un răspuns

