Poate e important :)

Hy girls!

 

Ce faceti? Stiu ca va mirati ca mai dau si eu pe aici odata la o luna si sincer IMI PARE RAU …ca nu am m-ai scris. Imi pare rau ca nu am fost aici asa des pe cat mi-as fi dorit, ba din contra am scris o postare mai rar decat m-as fi asteptat. Nu a fost o perioada tocmai libera in primul rand din cauza scolii, toata agitatia cu balul si cu alte mici petreceri, toate notele care trebuiau puse, stiti si voi cum e.  In plus au fost motive despre care nu vreau sa vorbesc. Ceea ce cred ca conteaza e ca m-am mobilizat si am reusit sa imi cladesc un oarecare program. Acum am timp sa ma ocup cat de cat si de bloc.  

Daca voi mai vreti sa acordati o sansa povestilor scrise de mine, vreau sa va spun ca vor incepe iar sa apara continuari. Stiu ca am spus ca revin de multe ori dar de data asta chiar o fac. Voi redeveni cum era,activa atat pe acest blog cat si pe la voi cu comentarii sau macar cu cate un „Like”. De azi voi incerca sa fac acest blog asa cum il stiati voi. Sper doar ca inca mai sunteti aici alaturi de mine!

Cu drag, 

~~CARRO~~

29 de gânduri despre „Poate e important :)

  1. deci….asa imi era un dor de tine…chiar ma gandeam „oare ce face Carro d nu mai vine pe la noi?” :)) acum ma bucur ca te-ai intors. asteptam continuarile

  2. Stii cand am mai vorbim noi ultima oara? Nu cred ca stii, pentru ca nici eu nu imi mai aduc aminte :)) trebuie sa rezolvam chestia asta! :))
    suna foooarte bine! abia astept sa iti reintri in ritm:X stiu ca e greu cu scoala si asa mai departe, dar anu asta sunt asa, relax, nu ma stresez prea tare :))

  3. Cum sa nu te sustineeem ? Stiu ca vin cu mare intarziere si din urma dar am revenit peaici ! Mereu ai fost acolo pentru mine ,eu de ce nu as fi alaturi de tine ? M-am sustinut si ai fost acolo,dandu-mi incredere sa merg mai departe ! Pupiciiiii cu caruta :*:*:*:*:*

Lasă un răspuns

