Happy – B!!!!!

Hy angels!

Daaaa…dupa cum spune si titlul este o zi fericita pt acest blogulet. Tocmai implinim si noi 6 Luni. Da o perioada destul de lunga zic eu. Sper sa ne mearga la fel de bine si in continuare.

Va multumesc ca ne-ati urmarit si ca unele dintre voi inca o mai faceti in ciuda programului incarcat sper ca in vacante sa revine si acelea dintre voi care nu au mai avut timp sa posteze pe blogurile lor pentru ca mie una imi este dor de continuarile voastre. Desi nu am timp mereu sa las un com ma straduiesc sa citesc tot ce postati.

Nici nu imi gasesc cuvintele pentru ca sincer mie nu imi vine sa cred ca a trecut ata de mult timp. Wow..nu realizez cand au trecut 6 luni.

Oricum ca la majoritatea aniversarilor va aduc cateva stiri despre ce urmaza pe blog:

1. Din pacate povestile incep…se dezvolta si din pacate trebuie sa se si incheie, asa ca dupa cum cred ca v-ati dat seama..Forever With You se indreapta catre final. Promit ca voi incerca sa o inlocuiesc cu o poveste la fel de plina de suspans, care sa fie pe placul vostru iar personajele le veti alege chiar voi in mare parte.

2. Voi incerca sa impart si celelalte povesti in volume ca sa fie mai usor de urmarit evolutia lor.

3. In weekend voi incerca sa ma ocup un pic si de aspect si daca aveti sugestii va rog sa mi le spuneti.

~Cam atat momentan. E tot ce imi trece prin minte dupa o zi de scoala de 7 ore~

Daca voi aveti anumite asteptari sau idei pentru acest blog le astept cu mare drag.

~~Va pup !!~~

~~CARRO~~

 

4 gânduri despre „Happy – B!!!!!

Lasă un răspuns

