I’m here…

Hy angels!

Ce faceti?

Da stiu…nu am reusit sa va aduc niciun capitol in weekendul ce a trecut dar sper ca inca mai sunteti pe aici…si ca inca mai asteptayti continuarile mele in faptului ca am lipsit o perioada destul de lunga….

Deci am spus „Stop!” Am decis ca oricat de obosita as fii ma voi stradui sa scriu macar jumatate de capitol pe zii si sa public din doua in doua zile…las oboseala, lenea si toate cele deoparte si imediat dupa ce imi termin temele va aduc continuare de la Cold Blood :d Sper ca mai sunteti dispusi sa o cititi:D

***Sper ca v-ati inscris deja pe blogul lui Miky la concurs😀 Daca nu sa o faceti cat de curand http://xoxomiky.wordpress.com/concursuri/2-3/ ****

Va pup!

~CARRO~

4 gânduri despre „I’m here…

  1. Le asteptam cu drag ! Eu astept cu nerabdare continuarile povestilor tale,si te inteleg foarte bine,pentru ca suntem la acelasi profil si e cam greu,cel putin pentru mine,sunt o fire lenesa si las multe lucruri pe ultima suta de metri + ca nu mi se potriveste profilul :(… apropo,cum ti se pare la profilul asta ? La liceu🙂 ?

Lasă un răspuns

