Hy girls!

Hy lovers! Ce faceti?

Stiu ca nu am mai trecut de mult pe aici dar sa nu cumva sa credeti ca v-am uitat…nuu nici pe de parte..Imi e foarte dor de voi insa in ultimele saptamani chiar nu am avut timp sa deschid mai mult de jumatate de ora calculatorul..Temele mi-au furat tot timpul dupa-amiezii, si chiar si acum trebuie sa invat pentru un test, dar am zis macar sa va salut.

Sper ca voi o duceti mai bine si ca aveti mai mult timp liber, eu una sper sa am timp sa va citesc continuarile si sa va aduc si eu macar un capitol in weekend-ul ce vine😀

Pana atunci va urez  „Succes la scoala!”

Va pup! Noapte Buna!

~CARRO~

2 gânduri despre „Hy girls!

Lasă un răspuns

