Hy :D

Hy world! Ce faceti fetelor? Cum a fost saptamana voastra de scoala?

La mine a fost o saptamana mai aglomerata decat credeam eu ca poate fii…speram ca vom pierde orele cunoscandu-ne profesorii dar in schimb am primit teste si teme…Din pacate nu am avut timp sa intru pe blog asa cum imi propusesem din doua in doua zile si nici ieri nu am apucat sa scriu ceva, dar azi sunt aici si incerc sa va aduc macar o continuare, deci astept propuneri…Ce continuare vreti???

Tin cont de primele cinci raspunsuri deci…sa va vad cererile😀

Va pup!

~CARRO~

5 gânduri despre „Hy :D

  1. Cred ca ti minte ca ti-am zis ca Forever With You este povestea mea preferata…deci asta e continuarea care o vreau. Chiar te roooooooooog sa o pui pe asta.

  2. Egalitate 2-2! Ce bine ma simt,sunt nr. 5 . Singurul motiv pentru care urmaresc blogul asta este felul in care scrii, asa ca imi este indiferent pe care alegi sa o continui. Scrii atat de bine,incat pentru mine important e sa scrii cu placere, sa iasa o treaba de nota 10. (P.s. Scorul capitolelor este 17 – 18,ce-ar fi sa faci un blat?🙂 )

Lasă un răspuns

