Chapter :D

Hy lovers!

Asa cum am promis azi va aduc un capitol, am vazut comentariile oastre dar pentru ca m-am apucat de scris dupa primele doua com-uri primite capitolul pe care l-am terminat este din Forever With You, dar promit ca  urmatoarea continuare va fii din Cold Blood.  Capitolul nu este corectat si nu are nici dicritice pentru ca nu mi-a permis timpul, dar ma voi ocupa de asta maine. Sper sa va placa!

Link: https://vampireseviyorum.wordpress.com/forever-with-you/volumul-iii/capitolul-33/

Noapte buna! Va pup!

~~CARRO~~

Lasă un răspuns

