Hy!

Hy girl ! Ce faceti?

Prima zi de scoala …cu a fost la voi? La mine a fost ok, cum era de asteptat multa lume noua, in cazul meu , o scoala cu totul straina si muulte fete mai mult sau mai putin zambitoare…Eu una m-am descurcat bine..sper ca si voi ati facut la fel. Sunt incantata de doamna diriginta, si de clasa oarecum, acum sa vedem cum vor fii colegii😀

Revenind la blog…chiar daca nu o sa am din prima saptamana teme, nu prea am timp sa scriu asa ca voi incerca sa public un  capitol la doua, trei zile, uneori mai multe daca imi permit. Dar in orice caz voi incerca sa fiu zilnic aici sa va intreb ce faceti si sa va povestesc si sa impartasesc  cu voi experientele mele ca „boboc” sunt sigura ca ne vom amuza…

Deci cum a decurs ziua voastra azi? Va place la liceu? ( pt cei care sunt cls a noua):D

 

Va pup!

~~CARRO~~

13 gânduri despre „Hy!

  1. La mine a fost perfect dupa părerea mea . Colegi de treaba , Diriginta e ok si cel mai tare e ca liceul seamănă cu unul din alea ca in America unde nu ai clasa ta proprie ci o clasa pt fiecare ore si dulapuri pe hol . Pot spune ca sunt multumita.

Lasă un răspuns

