15 S.T.W.

Prima cerinta:

1. Cele doua mari pasiuni ale tale sunt scrisul si cititul.Care este mai puternica, pasiunea pentru lectura, sau pasiunea pentru scris? Descrie-ne putin din perspectiva ta asupra acestor doua cazuri,  si da-ne un raspuns bine argumentat in urma deciziei tale.

Sa citesc mi-a placut de cand eram mai  mica..ascultam mereu povestile spuse de cei din jurul meu si  am inceput sa citesc singura ceea ce imi placea…adoram sa imi conturez in minte personajele descrise, aveam senzatia ca fiecare carte e ca un film..ce citeam prindea viata in mintea mea…asa e si acum, iubesc sa citesc ca sa pot trai in lumea frumoasa, minunata, plina de obstacole pe care o creaza autorul pentru mine. Personajele prind viata in imaginatia mea si le urmaresc transformarea si evolutia cu sufletul la gura…imi place sa citesc, probabil mereu o sa imi placa. Cititul este o evadare…o excursie intr-o alta lume, o lume pe care mi-o aleg eu din raftul bibliotecii, si deschid portalul prin care o sa calatoresc, in momentul in care deschid coperta.

Scrisul in schimb e altceva…pentru ca totul se intampla in poveste asa cum vrei tu ,asa cum iti dicteaza inima si mintea. In povestile tale creezi personajele asa cum le vrei, ele sunt marionetele tale iar tu esti cel mai priceput papusar, ele danseaza dupa cum le canti tu. De data asta tu esti cel care pui cap la cap cuvintele si creezi universul pentru cititorii tai, si asta e minunat. Te face sa te simti superb…pentru cateva ore, cand scrii ,simti ca lumea e a ta…poti sa faci orice, sa fii oricine. Nimeni nu iti poate dicta ce sa scrii..tu simti, tu te gandesti la ce se va intampla in continuare, imparti cu personajele tale toate sentimentele , pentru ca ceea ce spui ca simt ele vine de fapt din interiorul tau. Fiecare personaj are o parte din tine, din ceea ce simti, din ceea ce esti.

Pot spune ca pun scrisul pe primul plan, si cititul pe al doilea, e  mai frumos sa creezi tu o lume pentru ceilalti si sa vezi ca esti apreciat pentru ceea ce faci.

~Asta e parerea mea~~

~~CARRO~~

Lasă un răspuns

