Hy!

Buna fetelor!Ce faceti?

Eu urez „La multi ani!” celor care isi serbeaza astazi ziua si va doresc toate cele bune :*

In legatura cu blogul stiu ca au trecut sase zile de cand eu nu am mai fost pe aici…si asta s-a intamplat din doua motive…in primul rand pc-ul meu a avut cateva probleme, care din fericire s-au rezolvat…si in al doilea rand….eu sunt in pana de idei..vara asta am fost praf la capitolul imaginatie si e pare ca imi revin cam greu dupa vacanta…incep o multime de povesti si am idei mereu pentru una noua dar nu pot continua ce am inceput..si nici nu pot sa imi conserv ideile intr-un one shot. Dar maine ma voi stradui sa scriu macar o continuare…daca nu voi posta o noua idee si v-a lua nastere o alta poveste😀 Dar vom vedea maine ce va fii.

~Va pup!~

~~CARRO~~

2 gânduri despre „Hy!

Lasă un răspuns

