Hy!

Hy girls!

Ce faceti?

Eu am lipsit iar catve zile..stiu…dar de data aasta lipsesc pentru blog..cum adica? Pai pregatesc ceva…am scris si am rescris un caitol de zeci de ori si tot nu cred ca e bun pentru a fii publicat…deci lucrez in continuare sa il fac cat mai bun. De ce imi este atat de greu sa scriu acest capitol? Pentru ca din pacate este capitolul de final al uneia dintre povesti…iar eu nu sunt deloc buna la incheieri..deci imi pare rau dar probabil voi lucra in continuare ca sa iasa ceva cat de cat frumos😀

Va pup!

~~Carro~~

10 gânduri despre „Hy!

Lasă un răspuns

