Happy-B !!!! :D

Dupa cum ati vazut a fost o luna plina de aniversari..acum a venit si randul nostru  :D Astazi implinesc  4 luni de cand am inceput sa public..iar voi impliniti 4 luni de cand imi sunteti aproape.

Vreau ca de ziua blogului sa fac o mica publicitate..in semn de multumire😀

Incep cu blogul lui Miky: http://xoxomiky.wordpress.com/ Mihaela, nu a fost doar o simpla cititoare, ea e aici de cand am spus pentru prima oara „Hy! Nu stiu cum sa incep,dar…..” a fost persoana care a lasat primul comentariu, si care in timp mi-a devevnit prietena.

Irina a fost cea de la care am luat exemplu si  cea care mi-a oferit sfaturi la inceput..cand aveam cea mai mare nevoie de ele. Pe ea o gasiti pe blogul http://vampirepassion.wordpress.com/ unde scrie niste povesti extraordinare.

Lexy ( o prietena facuta prin intermediul blogului ) si Lizzy sunt si ele doua scriitoare minunate ale caror povesti le citesc cu drag..fete care isi dau silinta sa ne aduca mereu un capitol superb si reusesc :d Povestile lor le puteti citi pe blogul: http://addictedtothedarkside.wordpress.com/ .

Blair si Ankita sunt deja cunoscute dar nu le pot omite, mi-au fost colege, prietene si colaboratoare. Sunt scriitoare talentate pe care le gasiti pe blogurile : http://monster01devorator.wordpress.com/ si http://sciencefictionstories.wordpress.com/

Cutiuta cu Sperante apartine Biancai..este o scriitoare care chiar poate fii numita o tanara speranta, scrie cu mult drag intr-un stil propriu. Povestile ei merita citite:D

Love & Passion este un blog minunat unde Bianca (alta Biencuta) scrie dupa un motto foarte practic, capitole „SCURTE SI LA OBIECT” ..cu adevarat niste capitole frumoase😀

My perfectly crazy world Blogul Andei e o minunatie…fata descrie totul atat de frumos si de cursiv incat nici nu iti dai seama cand s-a terminat capitolul.

Supranatural stories este blogul Elenei…o scriitoare care de asemenea are un mod unic de a povesti, de a te face sa intri in povestile ei😀 Nu ma credeti aruncati o privire😀

Just Kelly Brown l-am lasat la urma pt ca nu imi pot gasi cuvintele..autoare aimi este o foarte buna prietena..ca o sora de altfel… ea cea cu care scriam povesti in pauza, cea care stia tot ce se va intampla dinainte…a fost si pe aici cu numele de Selene, dar acum are propriul ei blog..pe care ne dezvaluyie o poveste cu adevarat impresionanta..eu una o ador😀 Aruncati si voi o privire…e la inceput dar merita😀

Toate blogurile de mai sus merita citite..apartin unor scriitoare talentate dar inainte de toate unor oameni minunati, unor caractere demne de cele mai frumoase cuvinte, unor fete cu o minte sclipitoare…adevarate persoane.

De asemenea sunt aici si Alle (Alle.D.) si Denisa fete care raspundeau mereu la orice postare..mereu erau aici sa spuna „Buna!” si sa imi ceara un capito..si eu sper ca nu au plecat si ca inca mai citesc. Ele si celelalte cititoare..fete pe care nu le-am mentionat dar  care citesc si lasa pareri… La toate va multumesc mult!

In plus in spatele blogului sunt prieteni, amici si familia care ma incurajeaza sa fac ce imi place si sa scriu..desi  unii nu citesc..sunt mereu langa mine si ma sustin..si ei au o parte din merit.

VA MULTUMESC TUTUROR !!!

Cu drag,

   A voastra,

~~CAROLYNE~~

14 gânduri despre „Happy-B !!!! :D

  1. La multi ani blogului tau :X:X:X Imi place ca suntem tot din sarbatori in sarbatori,oare la Craciun ce facem ? Ne adunam toate si dam o petrecere :X : ))) serios,mi-ar placea😀

  2. La mutlti aniii blogushor mititel si scumpel(imens si superb:));x)!;xCarro ai un blog minunat si niste povesti superbe.Tine-o tot asa si vei ajunge o scriitoare cunoscuta ,ca sa zic asa…minunata esti deja;x,deci o scriitoare pofticioasa,la toate tipurile de povesti:)))!!>;;dd<
    Xo:**
    P.s.De Craciun cred ca ma voi plictisi :-"
    :))

  3. La multi ani blogului tau , care sincer este printre preferatele mele si iti multumesc mult pentru publicitatea facuta ! X.o.X.o.

  4. La multi ani si la cati mai multe cititoare si eventual,mai tarziu la cat mai multe carti publicate.Desi cam tarziu,nu m-am putut abtine sa nu imi fac si eu simtita prezenta pe aici pe blog,desi in ultimul timp am cam devenit o fatoma,deh! Nu le poti avea pe toate! Dar sa revenim la blogul tau. Nu stiu cat de bine te face sa te simti parerea mea,dar ….de fapt nici nu pot spune ceva ce nu stii deja sau ce nu s-a mai spus. Ai un blog minunat,esti o scriitoare minunata si sper sa ramai asa cat mai mult timp de acum incolo,chiar daca eu nu voi mai avea sansa sa vad asta. Te pup .Si la multi ani inca o data!!!!

Lasă un răspuns

