Sorry….

Fetelor…stiu ca in ultimul timp chiar nu am postat atat de des sau chiar deloc si imi pare nespus de rau dar stiti cum e vara..mai ales cand esti la tara..mereu iesi afara sa stai cu prietenii si intri tarziu in casa…acum intru in rwenovari si iar timpul meu in fata calculatorului devine limitat. Imi pare rau ca nu am revenit cu comentarii pe blogurile voastre si ca nu am postat dar chiar am o luna aglomerata. Promit ca in maxim o saptamana revin asa cum ma stiati voi. Sper ca nu v-ati suparat pe mine si va multumesc ca inca sunteti pe aici :D 

Va pup!

~~CARRO~~

Un gând despre „Sorry….

  1. Te inteleg Carro!!Si eu patesc la fel!Inainte caldura imi topea creieru si nu puteam scrie,ptr ca simteam ca explodez in fata calculatorului,iar acum cand e mai racoare ma scot prietenii afara,plus ca majoritatea s-au intors din vacante.Este obositor sa scrii pe vremea asta.Noroc ca s-a mai racorit putin si ma simt mai relaxata si sunt in stare sa mai scriu.DEci: te inteleg foarte bine si nu sunt suparata pe tine!!>;;dd<

Lasă un răspuns

