Happy-B !!!

Ei bine am mai venit cu o urare de ” La multi ani!” dar de data aceasta pentru un blog care imi este foarte drag.

Este vorba de http://addictedtothedarkside.wordpress.com/ un blog care a luat nastere acum doua luni din superba minte si din imaginatia a doua fete extraordinare atat ca persoane cat si ca scriitoare. Sunt niste fete care scriu cu pasiune si se vede asta in fiecare capitol scris de Lexy sau Lizzie.

Sunt niste persoane deosebite care apreciaza mereu ajutorul si care mereu iti raspund cu drag la fiecare intrebare pe care le-o adresezi…sunt fete cu acre ai ce vorbi, persoane sociabile si dragute care muncesc pentru pasiunea lor si ne aduc noua mereu capitole superbe.

Sunt fete care chiar merita aprecierea noastra si pe care le felicit atat pentru comportamentul pe care il au, pentru caracterul de care dau dovada cat si pentru talentul pe care l-au dobandit.

Felicitari! Si inca o data „La multi ani!”

~CARRO~

10 gânduri despre „Happy-B !!!

  1. Mă mândresc şi eu cu faptul că am fost numită naşă a acestui blog cu nume genial (nu mă satur să spun asta😀 ) şi Carro,ai descris foarte bine blogul celor două,Lexy&Lizzy,cât şi pe ele . Merită din plin fiecare cuvânt frumos ! ^_^
    P.S : Carro,când ai timp,mi-ar plăcea să mai treci pe la mine,mi-e tare dor de părerile tale,sper că nu ai uitat de cutiuţacusperanţe🙂

Lasă un răspuns

