Hy!

Ce facti fetelor? (Cat de dor mi-a fost sa scriu asta =)) )

Eu una am terminat o parte din treaba pe care o aveam de facut astazi si am zis sa va salut😀

Daca tot sunt aici sa va aduc vesti si despre continuari nu? Ei bine stiu sigur ca trebuie sa ma ocup de premiul lui Lexy. Am raspuns deja intrebarilor ei si curand voi posta chestionarul si  de asemenea voi incerca sa ma ocup si de continuarile pe care ea si le doreste, deci astazi s-ar putea sa aveti parte de cateva capitole din COLD BLOOD si  ESCAPE FROM THE DARKNESS😀

Pentru fanele FOREVER WITH YOU se anunta continuari si o schimbare de situatie destul de mare😀 Nu am uitat nici de faptul ca in STRANGE LOVE si-a facut aparitia mama lui KAMERIN, deci stiu ca si acolo trebuie sa clarific situatia.

In plus un ONE SHOT cu personajele alese de Lexy trebuie compus, deci azi si maine aveti parte de continuari😀

Voi incerca sa imi impart timpul in asa fel incat sa citesc si ce ati scris voi pe blogurile voastre si sa va las parerile mele sau macar un like. Daca nu primiti foarte multe com-uri va rog sa nu va suparati, vor aparea cu timpul😀

Va pup!

~CARRO~

2 gânduri despre „Hy!

  1. Mi-a fost dor sa mai las cate un comentariu…Abia astept continuarile,desi cred ca va trebui sa iau toate povestile de la inceput.. Ma bucur ca te-ai intors.

Lasă un răspuns

