Hy Girls!

Fetelor vreau sa va multumesc enorm de mult pentru cuvintele frumoase pe care mi le-ati adresat. Mi-ati  ridicat moralul si m-ati facut sa-mi doresc sa continui. Va multumesc mult!

Si pentru ca voi inca sunteti aici, intr-un numar destul de mare, si eu voi continua sa public. Vor aparea si aici cat de curand continuarile dar pana atunci vreau sa va anunt ca mi-am mai facut un blog, dedicat unei povesti la care tin foarte mult.

Este vorba despre povestea din care am luat numele sub care ma semnez mereu. Deci daca vreti sa aflati cine e Carro in imaginatia mea sa stiti ca povestea ei se va desfasura incepand de azi pe acel blog.

Daca vreti sa cititi povestea sau sa aruncati o privire pe acel blog il gasiti la adresa de mai jos.

Link:http://speciallovestory.wordpress.com/

Va pup!

~CARRO

5 gânduri despre „

  1. Asa te vreau!!!🙂
    Ma bucur ca ai decis sa continui! Si deasemenea ma bucur ca vei posta povestea aceea superba😡 iti zic, e minunata si sunt sigura ca nu sunt singura care zice asta🙂
    Nu uita ca te astept pe la mine, imi lipsesc parerile tale🙂
    Pupici,
    -Lexy

  2. Imi pare bine ca nu ai renuntat pentru ca avem nevoie si de parerile tale.Am devenit un grup de prieteni ce se mareste pe zi ce trece si aici ne ajutam unii pe altii si desigur,avem nevoie unii de altii,indiferent de cine e persoana respectiva.Pe blog suntem scriitoarele,care evidentiaza doar o partea a caracterului nostru,deci,suntem persoana care am vrea sa fim.Te astept si eu desigur!

Lasă un răspuns

