Inapoi sau nu..decizia e a voastra :x

Hy Girls!

 

Dupa cum vedeti m-am intors dar nu stiu daca voi mai vreti asta. Stiu ca am lipsit mai mult de o luna si voi nu ati primit cine stie ce explicatii. Stiati doar ca m-am mutat, si ca imediat dupa aveam sa ma instalez in noua casa trebuia sa revin pe blog. Asta a fost planul pe care mi-l facusem atat eu cat si parintii mei dar din pacate am intampinat niste probleme. Chiar daca cererea pentru internet a fost facuta la o saptamana dupa ce am ajuns in Pitesti de abia  in ziua de astazi internetul a fost instalat. La inceput a durat ca cererea sa fie aprobata apoi au urmat niste ploi si cei de la firma s-au ocupat de alte defectiuni si intr-un sfarsit au venit si la mine.

Sincera sa fiu nu stiu daca voi mai continua pentru ca nu stiu daca voi mai suntei dispuse sa cititi continuarile povestilor de aici. Voi publica „cadoul” lui Lexi pentru ca nu am uitat ca ea a castigat concursul. Si in legatura cu asta Lexi imi pare nespus de rau ca a trebuit sa astepti atat. In rest vreau sa imi spuneti voi daca mai vreti continuarile povestilor de aici sau daca va este indiferent daca acest blog dispare.

In orice caz va multumesc pentru comentariile pe care le-ati dat pana acum si pentru sprijinul pe care mi l-ati acordat de-a lungul timpului. Va multumesc tuturor pentru sustinere, pentru sfaturi, pentru ca m-ati indrumat uneori si pentru ca la fiecare capitol mi-ati ridicat moralul si m-ati facut sa ma incred in mine continuand astfel sa scriu.

 

Multumesc mult Miky pentru ca ai incercat mereu sa dai de mine😀 imi pare rau ca nu am reusit sa comunicam.

Nici nu am cuvinte sa spun cat de mult va respect si cat de mult va apreciez munca pe care si voi o depuneti pe blogurile voastre.

 

Imi pare rau daca v-am dezamagit, imi pare nespus de rau. Sper ca odata si odata  o sa pot sa ma revansez fata de voi.

 

Multi pupici!

 ~ Carro~

9 gânduri despre „Inapoi sau nu..decizia e a voastra :x

  1. Carro,eu ti-am simtit lipsa in timpul asta,chiar daca nu ne ‘cunoastem’ . Si eu am intrebat-o pe Blair daca mai stie ceva de tine , si crede-ma zilele astea si eu am mai pierdut timpul,alea alea,ca doar e vara,si nu am mai postat nimic,dar nu vreau sa renunt la blog.Sunt zile cand am inspiratie si cand nu am…ma rog,sa schimbam subiectul. Nici tu nu trebuie sa parasesti blogul,sa renunti la munca pe care ai facut-o cu atata drag,in care ai pus suflet…eu astept continuarile tale si postarile care le faceai in fiecare zi,chiar de mai multe ori pe zi . Imi plac povestile tale,stii ca iubesc Forever with You . Daca nu stiai,ti-am spus acum🙂 nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla daca ai lasa in aer povestile…Sunt convinsa ca vor fi multe persoane care te vor incuraja sa continui,e ok,ai avut o problema cu internetul,se intampla,cine te apreciaza pentru ceea ce faci va intelege ca nu e mare lucru.Ma bucur mult ca ai postat,vroiam sa stiu ceva de tine,acum sper doar sa intelegi ca sunt multe persoane care te vor aici !!
    Pupici , Bianca ^_^
    P . S : NU RENUNTA !

  2. Hei, Carro. Cum ți-am mai spus și pe mess, bine ai revenit. Te-am așteptat mult și mă bucur că ești din nou printre noi. Și vreau să îți spun din nou și din nou că lumea te vrea înapoi. A fost o lună oribilă fără tine, fără capitolele tale excelente, fără imaginația ta care îmi dă și mie încredere. Nu vreau să renunți, nu poți să renunți. Știu că e într-un fel greu să o iei de la capăt, după o perioadă atât de lungă, dar trebuie să o faci. Pentru noi, cei care nu am putea trăi fără tine, pentru noi cele care te-am așteptat să te întorci. Și nu trebuie să îți pară rău. Probleme sunt la tot pasul. Uite, nu este șantaj, să-i zicem așa, în nici un caz, dar dacă tu te-ai lăsa de blog, același lucru l-aș face și eu. Nu vreau totuși să pierdem două bloguri atât de speciale, nu putem să lăsăm atâtea fete în aer. Haide, nu te deznădăjdui, luptă mai departe. Pentru că știi și tu ce talent ai. În plus, îți place atât de mult să scrii. Nu poți renunța la visul tău. Gata, nici nu mă gândesc că te vei lăsa de blog. Între timp, uimește-ne cu o imaginație superbă adunată în scurta vacanță. Hai să vedem nexturi superbe, pline de suspans, cum ne-ai obișnuit.

    Pupici și îmbrățișări, Miky!

    P.S: Am planuri mari pentru noi două. Imediat ce reușești și tu să iei totul de la capăt și imediat după revenirea mea din vacanța care urmează, vom face ceva împreună. Trebuie să facem. Mă gândesc la o colaborare, dar vorbim în particular.

  3. Ma bucur enoorm ca te-ai intors:x
    Ti-am simtit lipsa saptamanile astea, mai aruncam cate o privire pe aici sa vad ce se mai aude.
    Nici nu intra in discutie sa renunti. Nu inteleg cum de te-ai gandit la asa ceva. In primul rand, cred ca toata lumea a inteles ca ai avut probleme cu netul deoarece te-ai mutat. In plus, e vara, si nici eu nu mai sunt asa activa( tocmai iti scriu din varful unui copac la zeci de kilometrii de civilizatie, deci…). Abia astept sa te pui pe treaba si sa ne aduci continuarile pe care muuulti le asteptam cu drag🙂
    Apoi, nu stiu daca stii, dar tu Carro si fost prima persoana care m-a incurajat si m-a ajutat sa imi cladesc blogul. Ai venit mereu cu cuvinte frumoase si incurajari atunci cand nu era nimeni sa o.faca, spunandu-mi ca vor fi si zile mai bune. Uite ca acum e mai bine, dar asta datorita tie! Esti…cum sa zic, mamica nostra? :)) sau sora din alta mama🙂.
    Te rog gandestete, nimeni nu vrea sa renunti. Te-am asteptat nerabdatori pentru ca apreciem mult ceea ce faci tu aici, si acum ne bucuram ca te-ai intors deoarece ti-am dus dorul.
    Te pup dulce si te astepe cu capitole noi, da?🙂

    – Lexy

  4. Hei Carro nici sa nu-ti treaca prin minte sa te lasi de acest blog si mai ales de povestile tale!!Este unul din blogurile mele preferate si ma bucur foarte mult ca te-ai intors.Nu e suparat nimeni,cred..Eu una nu sunt suparata deoarece stiu ca problemele vin asa ca sa zic…intr-o vizita neasteptata.Nu trebuie sa renunti.Iti repet,povestile tale sunt superbe si ai muncit mult pentru ele si nu merita sa renunti acum.Noi suntem alaturi de tine si ne bucuram ca ai revenit!!>;;dd;;dd<:x;x;x

  5. WHAT?!Vrei sa spui ca asteptarea a fost in zadar?Nu concep asemenea lucru,pentru ca multe dintre noi au ridicat blogurile la inaltimea lor,numai cu incurajari din partea ta,printre care si eu si iti multumesc pentru asta!Nu,bineinteles ca nu vreau sa renunti,ai niste idei superbe,niste capitole fenomenale,mult mai bune decat ale unor scriitori celebri,ca si multe alte SCRIITOARE ale caror bloguri le urmaresc.Stiu,e alegerea ta,dar te rog,nu ne omora si pe noi daca alegi sa parasesti acest blog pentru ca te-am asteptat enorm de mult,te-am cautat pe telefon de fiecare data cand am avut credit,chiar si ieri dar nu stiu de ce nu ai raspuns,ma rog,deci,chiar daca vrei sa ne abandonezi(spun asta ca sa nu pleci)te rog,mai intai termina povestile,e singurul lucru pe care l avem in comun cu toate,inafara de o prietenie la distanta,si ar insemna mult pentru noi,desi te rog!!NU RENUNTA!

  6. Hy, Carro!!!:)
    Nici sa nu-ti treaca prin cap sa renunti! Doamne, cum de ti-au venit asemenea idei??? Atatea postari, atatea capitole cititte, doar ca sa se termine aici? NOOO!
    nICI SA NU TE GANDESTI!! Inafara placerii mele deosebite de ati citit postarile,este vorba de munca ta, pe care ia depus-o zilnic,si ea nu poate fi lasata asa…:) Sper sa-ti vina mintea la loc, si sa continui!!
    Succes pe parcurs, si sa stii ca astept cu nerabdarea prima postare din povestea ta, sau mai bn zis a Carolynei:)!!pup
    ~~xoxo~~

  7. welcome back! si cum vrei sa renunti la blog? a aiurea, ai povesti minunate, astept continuarile tale din ziua in care ai plecat. imi pare rau ca am parasit blogul atunci, dar, c sa fac o mica gluma, cred ca am prevazut oarecum asta, chir daca nu m-am gandit. Abia astept sa iti citesc continuarile. sa nu indraznesti sa parasesti blogul sau sa-l stergi, altfel vei avea de-a face cu mine si cu blair! =))😉 si sa stii ca mi-ai ramas datoare cu multe capitole necitite pe blogul meu, ok?😉 sa pui o continuare cat mai repede

  8. yeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyy CArro te’ai intors. ce dor mi’a fost de tine…wow deabia am asteptat sa te intorci, am nevoie de tine si cred ca si celelalte fete au. stiu cum e cu cei de la net ca asa am patit si eu, a trebuit sa astept o groaza de timp pana sa vina si pe la mine. si inca ceva nu renunta la blog pt ca noi inca te vrem. te pupacesc si astept sa ne incanti cu ideile tale :*:*:*

  9. Bine ai venit innapoi Carro ! Ti-am lipsit lipsa asa de muuuuult ! Nici nu sti cat de dor mi-a fost de tine ! Nimic nu e la fel fara tine !
    Nici sa nu-ti treaca prin mintea aia geniala sa renunti ! Nu ai cum sa faci 2 ca asta ! ..Cum sa renunti ? Chiar vrei sa ne ruinezi visele ?: )))))

Lasă un răspuns

