Hello sweeties!

Ce faceti?Probabil unele dintre voi sunteti in vacanta,sau pur si simplu va odihniti dupa un an istovitor de scoala.Eu fac parte din categoria a doua dar si timpul ma preseaza,de aceea nu am mai postat de mult.Ce vreau sa va zic…de acum incolo,voi posta pe acest blog din doua in doua zile,iar pe al meu la fel,pentru ca dupa cum am mai spus,si risc sa ma repet,nu mai am destul timp.Eu sper sa fiti multumite de efortul pe care il depun,pentru ca nu e usor sa duci doua bloguri,dar sper sa primesc o medalie la sfarsit,dupa ce se intoarce Carro,macar pentru incercare.Ma bucur ca am putut sa va spun lucrurile astea,si sper ca inca va mai ganditi la mine,si cele doua bloguri,chiar si dupa indelungata mea absenta.

~XoXo,Blair!~

12 gânduri despre „Hello sweeties!

    • Carro are niste probleme cu trasul netului de aceea nu prea mai e pe aici.Si mie imi lipseste si incerc sa vorbesc cu ea la telefon zilnic,si crede-ma,si ea e nerabdatoare sa va aduca continuari si sa va citeasca povestile!

Lasă un răspuns

