Hy lovers!

Buna scumpelor!

Ce faceti? Cum v-ati petrecut pana acum zilele toride de vara? Sper ca toate profitati la maxim de caldura de afara (chiar daca este toropitoare). Mie una mi-a fost foarte dor de voi, si din voturile de la sondajul lui Blair se pare ca nu m-ati uitat, lucru care ma bucura foarte tare😀

Ce sa va mai spun…din pacate nu pot sa va aspun de azi ca m-am intors inapoi pentru ca nu e asa…trebuia sa ne fii instalat pana acum dar se pare ca amenajearea casei, curatenia, mutatul mobilei si despachetatul bagajelor, le-au furat timpul parintilor mei si ne-am trezit ca a si venit weekend-ul, dar ei mi-au promis ca luni primul lucru pe care il facem este un contract pentru internet, deci vin curand cu noi capitole.

Eu am scrise deja continuarile de la unele povesti, dar din pacate acum nu scriu dupa calculatorul meu si nu vi le pot da astazi😦. Blair a fost pe aici v-a adus cateva noutati, dar nici timpul ei nu prea mai este liber…eu nu vreau sa renunt   la acest blog pentru ca intr-un fel chiar daca nu va cunosc m-am atasat de voi, asa ca voi face tot posibilul sa aduc cat mai curand noutati.

Astazi am vrut doar sa va spun ca nu am uitat nicio clipa de blog si implicit nici de voi….Imi lipseste perioada in care stateam pe blog toata ziua, dar acele timpuri se vor repeta curand. Sper doar sa mai aveti rabdare…

Va pup dulce!

~Carro~

4 gânduri despre „Hy lovers!

  1. Bafta sa va instalati cat mai repede cu putinta,stiu metoda capitolelor scrise pe foaie din lipsa accesului la calculator : )) ( asta daca ai scris pe foi ) . Fara frica,noi te asteptam cu drag si nu te-am uitat ! Pupici , Bianca ^_^

  2. Carro am acelasi mesaj ca celelalte fete NU TE VOM UITA cel putin eu deabia astept sa te intorci la noi cat de repede posibil…bafta si spor la treaba ca sunt sigura ca nu e usor sa te muti🙂

Lasă un răspuns

