Contest :D

Hy lovers!Ultima postare pe ziua de azi, e tot din partea mea. Vreau sa va anunt ca fata care a castigat concursul este:    LEXY.

In primul rand felicitari! Si in al doilea rand scumpo astept pe mail chestionarul tau(orice intrebari), personajele care vrei sa participe intr-un one shoot si doua povesti la care astepti continuarea😀

Felicitari tuturor..ompunerile au fost superbe. Va multumesc ca ati participat!

~CARRO~

4 gânduri despre „Contest :D

  1. Iupiiii:x;x;x;xOfff Lexy a mea e cea mai taree!!As fi vrut sa-mi incerc si eu norocul dar se pare ca timpul ne doboara pe toate!:-lDar oricum mi-am inseninat ziuaa!!:;x;x;x;x

  2. Wow, mersi🙂, chiar nu ma asteptam. Sincer nu stiu cand voi apuca sa iti trimit mailul, probabil ca voi ruga pe cineva sa il trimita deoarece eu sunt la tara la bunici unde semnalul telefonic e foarte limitat.

Lasă un răspuns

