Bad news…

Buna fetelor!

De data asta am venit cu doua vesti proaste…In primul rand Ankita isi doreste sa revina la blogul ei, dupa cum vedeti, povestile ei au disparut de aici.

Nu e vorba ca nu ne intelegem, ci faptul ca ne e greu sa ne coordonam una dupa alta. Plecarea mea, terminarea scolii, ne-a facut sa nu mai avem mare lucru in comun iar programele noastre si timpul in care suntem libere nu prea mai coincid. Asa ca Ankita revine pe blogul ei😀 O puteti urmarii in continuare pe blogul:sciencefictionstories

In al doilea rand vreau sa imi cer scuze dar e mai greu de cat am crezut sa faci bagajele in asa fel incat sa incapa in masina, si nu prea am avut timp sa scriu, asa ca planul meu de a programa postarile unor capitole, a cam cazut, si imi pare rau daca va dezamagesc…

Cam atat am avut eu de spus, sper ca voi cititorii sa nu ma considerati neserioasa, dar chiar sunt multe de facut inainte de plecare…Sper sa ramaneti in continuare cu ochii si pe acest blog😀 Eu voi reincepe sa scriu cam intr-o saptamana, pana atunci va las cu Blair😀

Va pup! O sa imi lipsiti in aceste zile!

~CARRO~

4 gânduri despre „Bad news…

  1. Pacat ….eu va voi urmari pe toate 3 si iti doresc sa te instalezi cu bine la Pitesti si bineinteles ca te intelegem . Imi voi face timp zilele astea sa citesc povestile lui Blair🙂
    P. S : Si tu ne vei lipsi noua !

Lasă un răspuns

