Morning!

Hy girls! Ce faceti?

E aproape ora noua deci eu sunt aici…. ma gandesc in ce poveste sa scriu astazi..si nu ma pot decide asa ca mai bine ma ajutati voi😀 Spuneti-mi voi ce continuare vreti😀

In plus vreau sa va aduc aminte ca mai sunt cinci zile pana se incheie concursul nostru si noi inca va asteptam compunerile. Proza sau poezie, nu conteaza, trebuie doar sa il descrie pe Michael😀

Astept parerile voastre! Va pup!

~CARRO~

10 gânduri despre „Morning!

  1. Orice vrei sa continui mie imi convine ;)) Oricum am cam ramas in urma cu cititul si pana postezi tu ceva nou eu voi recupera.
    Pupicii :*

Lasă un răspuns

