Morning news :D

Hy lovers! Ce faceti?

Eu am inceput ziua foarte bine, sunt vesela si vioaie😀 Sper sa va transmit si voua buna dispozitie pe care o am azi , cum? Ei bine am surprize😀 Chiar doua , una de la mine si una de la Blair….dar nu va spun mai multe, altfel nu ar mai fii surprize😀 Dar va dau un indiciu, surpriza mea e legata de povestea lui Blair , Lestat’s Heirs

Dar gata ca deja am spus prea multe, sa revenim. Ce continuari ati vrea sa apara azi??? (Inafara de FWY la care am postat aseara:D)

Astept pareri! Va pup!

~CARRO~ 

3 gânduri despre „Morning news :D

  1. Nu stiu cum de esti atat de matinala in fiecare zi. Eu ti-am mai zis ca pentru mine e ok orice continuare, dar cred ca e randul povestii Strange love.

Lasă un răspuns

