Hy!

Hy lovers! Ce faceti?

Eu deabia am ajuns acasa, am fost plecata de azi de dimineata, dar nu conteaza asta ci faptul ca acum sunt aici si am venit cu primul capitol din ETERNAL SRORY, eu cred ca e o poveste diferita de cele pe care le-am scris pana acum, pentru ca personajul din perspectiva caruia scriu nu este rodul imaginatiei mele, dar mai multe despre Nathaly aflati citind primul capitol pe care il gasiti aici:

Link:https://vampireseviyorum.wordpress.com/%E2%99%A5eternal-story/c-01-introducere/

Va las sa cititi si ma apuc de scris😀 In seara asta continuarea de la Strange Love😀

Va pup!

~CARRO~

Lasă un răspuns

