Am scapat de stres :D

Am incercat sa ma abtin dar nu pot. Nu pot sa nu va spun cat de fericita sunt ca s-au afisat rezultatele. Nu sunt fericita din cauza notelor pe care le-am luat ci pentru faptul ca am scapat de stres.

Voi nu va simtiti mai bine? Mai liberi? Eu una asa ma simt😀 Am trecut si de ultima etapa, au trecut examenele si am aflat si rezultatele acum nu mai am cu ce sa imi bat capul si sa imi tocesc nervi deci acum oficial MA BUCUR DE VACANTA  :D

Sper ca si voi sunteti veseli😀 Va pup!

~CARRO~

5 gânduri despre „Am scapat de stres :D

  1. Se observa o nota de fericire in ceea ce ai scris si ma bucur pentru tine, ca ai scapat in sfarsit de stres, ca nu mai trebuie sa te tot gandesti la invatat. Totusi, eu una cred ca esti fericita si din cauza notelor, sper ca ai luat notele care le doreai si sper sa intri la liceul pe care il vrei.

Lasă un răspuns

