Hy there!

Ma bucur ca oficial am intrat in vacanta,insa sunt oarecum sceptica in ceea ce priveste notele examenelor.Eu sper sa fie bine,si sa fiu intreaga pana la sfarsitul acestui blog.De ce v-am chemat la aceasta „sedinta”?Ei bine,dupa ce veti citi „Lestat’s heirs” care sper sa va fie pe plac,voi avea nevoie de ajutor.Pana la inceperea clasei a IX-a,va trebui sa termin povestea cu mult iubitul meu LESTAT,si acum vine intrebarea:veti dori si un volum III la aceasta poveste?Daca da,imi puteti scrie la urmatoarea adresa de e-mail: kahlan.loveyou@yahoo.com,la care va astept opiniile,sugestiile si criticile.Eu va astept comentariile la capitolele care sper eu ca nu sunt foarte lungi,dar pana atunci,B. va pupa dulce si va spune:

„Sleep tight my little angels,B.will take care of you.”

~XoXo,Blair!~

Lasă un răspuns

