Hy! :D

Hy lovers! Ce faceti?

Eu una sunt extrem de fericita, a trecut si examenul la matematica, examenul de care imi era cel ma frica si care spre mirarea mea s-a dovedit a fii chiar usurel, sper ca v-ati descurcat si voi😀

Gata am scapat de stres si de orele in care trebuia sa repet ca sa iei o nota mare. OFICIAL S-A TERMINAT SCOALA si pentru mine😀 Astazi voi scrie, voi aduce noi continuari scrise de mine si nu numai😀  Poate reusesc sa mai scriu si un one shot😀

See you later! ~Kisses and hugs~

~CARRO~

20 de gânduri despre „Hy! :D

  1. Si eu am terminat acum , chiar nu a fost atat de greu pe cat ma asteptam . Sper sa iei nota mare la fel cum vreau si eu sa iau .

  2. Nu te mai gandi la ce ai scris,cat iei,acum poti sa te bucuri de vara,de vacanta..in sfarsit ai scapat de invatat,emotii..chiar daca probabil vei mai avea emotii pana vineri. Sper sa iei nota care ti-o doresti :*

  3. Buna.Hmm…ma bucur ca ai scapat de stres si de examene.Cu siguranta vei lua note mari!
    Vroiam sa iti spun ca am postat un chestionar pe site!:D:D:D
    Pupici:*:*

  4. probabil ca acum te simti foarte bine, asai?Si eu la fel!Cat am asteptat ziua asta…good!Oricum, acum ca in sfarsit avem si noi vacanta(pe care o meritam, apropo), putem sa ne punem in aplicare planurile :))),; pe bune, e un sejlong pe plaja cu numele meu🙂. Distractie placuta ,si sper sa iti petreci vara intr-un mod cat mai cool!. Si sunt sigura ca ai sa i-ei note bune la examene🙂, asta daca esti prietena cu matematica….pentru ca eu nu’s : ))

  5. FINALY!Credeam ca nu se mai termina chestiile astea numite examene care defapt sunt niste torturi in cel mai serios mod posibil,dar sa fim optimiste si sa speram ca vom lua note mari,si ce zici C.,continuam treaba?

Lasă un răspuns

