New :X

Hy lovers!

Ce faceti? Probabil unele dintre voi invata la mate pentru examenul de maine, altele se bucura de timpul liber. La mine ploua si eu sunt satula pana peste cap de mate.

Deabia astept sa scap si de ziua de maine si sa pot sa imi indrept atentia spre lucrurile care imi plac si in special spre acest blog😀

Ei bine vor fii cateva zile in care nu voi mai posta pentru ca imediat dupa ce aflu rezultatele de la examen ma mut din oras. Va dura ceva pana ne vom „instala” asa ca nu voi mai avea timp sa scriu, dar pana Sambata cand se va intampla asta, voi incerca sa va aduc date despre celelalte doua personaje care au strans destule voturi la sondaj. Ma refer la Ryan si la Michael, pe care va multumesc ca i-ati votat😀 Si de ce nu si cateva continuari😀

Deci de maine pana Sambata asteptati-va la continuari😀

~X.O.X.O~

~CARRO~

 

 

12 gânduri despre „New :X

  1. Buna Carro,te cred ca esti satula de mate,asa si eu.Inca nu am invatat prea multe,dar ma apuc peste vreo jumatate de ora.
    Succes la examenul de maine , sa treaca odata !!😀
    Deci te muti din oras…probabil este o schimbare majora pentru tine,imi pare rau pentru tine ca te desparti de cei apropiati,insa iti doresc sa te acomodezi in noul oras !
    De abia astept datele despre Ryan si Michael .
    Pupici , Bianca ^_^
    P.S : In ce oras esti acum si in ce oras te muti ?🙂

    • Sa avem succes toate maine la examen!
      Da e o schimbare dar nu majora, in Pitesti( orasul in care ma mut) am mai stat😀 deci am si acolo multi prieteni, desigur imi va fii dor de cei din Braila ( aici stau) dar nu ma voi acomoda greu😀

  2. In primul rand, succes pentru maine (mai ai un pic si scapi si de asta)..dupa poti profita de vacanta. In al doilea rand abia astept continuari…oricum te intelegem ca trebuie sa te muti si toate cele.

  3. Succes si tie la mate! Abia astept sa treaca ziua de maine ca sa citesc noile capitole :> si sa scriu de asemenea ;))

  4. wow!!!! adica tu vrei sa zici ca TU ai doar 14 sau 15 ani???? OMG! nu se poate asa ceva-scrii atat de bine incat nici nu-mi vine sa cred…. si, daca maine dai testarea-ca si mine de altfel-nu te mai chinui astazi-stiu probabil crezu ca nu stiu ce vorbesc, dar din experienta stiu, ca niciodata, dar absolut niciodata sa nu inveti pentru un test/examen/ascultare in ziua premergatoare-nu vei face decat sa ametesti mai tare cea ce deja sti-azi fa ceva relaxant citeste ceva iesi la plimbare (stiiu ca ai zis ca ploua-si eu sunt in aceasi situatie, dar daca nu se opreste pana diseara eu chiar ies in ploaie si ma plimb!!!!) si mai ales culcate devreme-si doar daca tii neaparat poti sa te uit pe notite cam o ora inainte de culcare-dar doar atat…. in fine, iti urez succes la examen maine!!!! si , inca ceva-sper ca nu ti se va parea o intrebare prea personala, dar de unde esti?

    • Da am doar 15 ani, si ma bucur mult ca iti place cum scriu. Sunt de aceiasi parere cu tine nici eu nu am lucrat azi la mate, nu pot invata niciodata pe ultima suta de metrii…de fapt chiar acum ma puneam sa scriu o cotinuare😀 ( ce continuare ai vrea sa citesti ???)

      • strange love e preferata mea….. sincera sa fiu, personal cred ca est indragostita(in sens bun vreau sa spun) de povestile cu vampiri si vrajitoare, nu?(personal, n-am mai vazut niciodata un blog atat de activ, cu atatea povesti fantasy)…..

        • Blogul a fost creat numai pentru povesti Fantasy, de la ideea asta am plecat cand am inceput sa scriu la Forever with You ( povestea cu care a debutat acest blog) la cateva zile mi-a venit ideea de la povestea Strange Love😀 Iubesc vampiri, vrajitoarele nu la fel de mult dar nu am vrut ca ea sa fie un om obisnuit, dar nici vampiri cum este Kate (FWY) asa ca am facut-o vrajitoare.
          Blogul nostru este atat de activ pentru ca toate trei scriem cu drag, si ne place mult ceea ce facem. Ma bucur ca una din povestile mele este preferata ta, ma bucur enorm de mult si iti multumesc mult ca citesti ce este postat aici😀 Inseamna enorm pentru mine😀

Lasă un răspuns

