Succes!

Neata fetelor!

Azi avem ( o parte din noi) Evaluarea Nationala la Romana, daca nu ma insel astazi se da si o alta proba la BAC , sunteti pregatiti? Sunt sigura ca da😀 Asta daca se poate sa te simti vreodata pregatit inainte de examene.

Am zis ca asa in dimineata asta importanta sa va urez si eu succes, minte limpede si sper ca ne vom descurca cu totii bine. Hai sa incepem ziua intr-un ton pozitiv si sa ne spunem mereu in gand ” TOTUL VA FII BINE”.😀

Vorbindu-va parca am mai scapat de o parte din emotii,dar sigur ele vor reveni imediat cum inchid calculatorul, si vor creste mult in drum spre scoala😀  Nu lasati emotiile sa va copleseasca!

SUCCES!

~X.O.X.O~

~Carro~

5 gânduri despre „Succes!

  1. Daa,si eu pot spune ca am facut tot,inafara de un exercitiu la care voi lua jumatate din punctaj.Eu va pup si succes si miercuri pentru cele de a VIII-a!

  2. Sper ca v-ati descurcat si ca o sa luati note mari >:D< Si eu sper sa iau nota mare, mai ramane proba de miercuri.
    Succes tuturor!

Lasă un răspuns

