Congratulations :D

Hy, lovers! Ce faceti ?

Eu deabia acum am ajuns acasa, am citit com-urile lasate de voi si va felicit pe toate, pentru tot ce ati reusit sa faceti la examen😀 Si eu am scris cam tot,am dubii la vreo doua exercitii dar o sa vad la rezultate ce am facut.

Ei bine, un pas a trecut, mai e proba la mate, dar vom trece noi si de ea, pana atunci hai sa sarbatorim ca am scapat de cea la romana. Si cum sa sarbatorim daca nu printr-o continuare😀

Deci ma apuc de scris, poate un alt one shot sau poate o continuare, deocamdata nu stiu, vedem noi😀

Felicitari tuturor! Va pup!

~Carro~ 

10 gânduri despre „Congratulations :D

    • Si eu sper ca m-am descurcat dar nu am atat de multa increderea in mine sa spun ca am facut totul bine pentru ca nu am vazut nici baremul😀
      P.S.:Ce continuare ai vrea sa apara?

  1. Vei vedea tu ca va fi bine. Mai ai de trecut la mate, unde, parerea mea, e mai greu..Si apropo,esti extraordinar de draguta :*

  2. Da,trebuie sa sarbatorim ca a trecut jumatate de „greu ” : )) ! Si pe blogul meu sarbatoresc tot printr-o continuare,insa am o nelamurire.Sper ca ma poti ajuta . Cum pot sa postez poze la capitole ? La inceputul capitolului,la sfarsit si la mijloc ? Sunt in dubii,de aia nu am postat pana acum vreo poza pe blog ; )) .
    Bianca ^_^

    • Sigur, te ajut cu cea mai mare placere dar cred ca iti pot explica mai bine pe mass, asa ca daca nu te deranjeaza baga adresa : supranatural_love_story in lista si eu iti explic orice😀

Lasă un răspuns

