Summer time…

Hy lovers! Ce mai faceti?

Eu una, in ciuda faptului ca am examenul la romana luni, sunt foarte fericita😀 Am chiar trei motive😀 In primul rand a venit vara, in adevaratul sens al cuvantului, astazi au fost ultimele festivitati pentru acest an scolar.

In al doilea rand astazi implinim doua luni de la infiintare si am trecut deja de 10.000 de vizualizari ( pentru noi inseamna mult) si vrem sa va multumim din tot sufletul ca urmariti povestile noastre. Ca ati fost aici de la inceput sau pentru ca v-ati alaturat pe parcurs, a insemnat si inseamna enorm pentru noi.

Si al treilea motiv dar nu cel din urma e ca ni se va mai alatura o alta prietena (care isi va muta blogul aici), dar despre asta nu va spun prea multe, las sa fie o surpriza ( pana mai tarziu :D)

Era sa uit! Dupa cum vedeti am vrut sa diferentiez povestile mele de ale Ankitei, cele care au ♥ in fata numelui sunt ale mele, si asa vor fii notate si cele pe care le voi incepe in viitor, iar ale Ankitei vor avea mereu in fata ♣.

Deocamdata nu va pot promite capitole noi, voi incerca sa postez cate ceva in acest week-end, dar nu stiu sigur daca voi reusi, totusi cred ca povestile ” noii colege” de blog o sa va placa, asa ca veti avea ceva de citit😀 Pana mai tarziu va pup!

~CARRO~

6 gânduri despre „Summer time…

  1. Eu ii spun bun venit de acum lui B deoarece am o presimtire ca stiu(sunt sigura ca este Bl..stai nu spun).Cred ca v-a fi o colaborare minunata .Adica sunt sigura ca 3 fete cu potentialul vostru fac o treaba excelenta.

  2. Consider ca cel mai important in momentul asta ar trebui sa fie examenele (sa scapi cu bine de ele). Noi putem astepta, desi eu una abia astept capitole noi. Iti doresc mult succes luni (si miercuri) :*

Lasă un răspuns

