Primul One Shot :D

Am primit acum cateva zile un com in care am fost intrebata daca vom posta si One Shot-uri. Acel comentariu m-a inspirat, mi-a dat de gandit si in seara asta m-am pus pe treaba. Am scris primul meu One Shot.Se numeste ” A review” ( O REVEDERE) Personajele le-am luat din povestea Forever With You, pentru ca multora le place. Povestea e in pauza deocamdata dar personajul lui Dean, unul din personajele iubite de voi are rolul principal in aceasta scurta poveste😀 Sper ca o sa va placa! Fiind primul One Shot am emotii😀

Link:https://vampireseviyorum.wordpress.com/one-shot/1-a-review/

Noapte buna!

~CARRO~ 

Lasă un răspuns

