Hello Kittens!

Hy!Nu stiu cate dintre voi mi-ati vizitat blogul,asa ca vreau sa fac un mic intro:Ma numesc Blair,sunt in clasa cu Carro,mai bine spus am fost in clasa cu ea,si cu Ankita,imi place enorm de mult sa scriu si sa-mi printez imaginatia pe paginile acestui blog.Eu sper ca va vor incanta povestile si mai ales personajele mele,asa ca nu ramane de cat sa cititi urmatoarele povesti:Countdown,Countdown:Lay up under me,Save the hero,Save the Hero:I was here… ,Diary of J.S.,Superwoman,The brazilian way si nu in cele din urma,Urmasii lui Lestat.Desigur am si o pagina unde prezint de fiecare data cand am ocazia anumite amanunte din povesti,iar aceasta se numeste SHOCKZ.COM…news in every day!by B.Nu va mai plictisesc cu aceasta prezentare si o las pe Carro sa-mi posteze capitolele.

~XoXo,Blair!~

2 gânduri despre „Hello Kittens!

Lasă un răspuns

