Multe vesti noi :D

Buna fetelor!

Ce mai faceti? Noi suntem bine😀

In primul rand voturile de la sondaj au ajuns la 1000 asa ca l-am inchis. Era numarul la care imi propusesem sa il opresc😀 Scorul a fost strans intre primele locuri, dar cel mai placut a castigat. Pot sa spun ca am fost uimita de numarul de voturi pe care le-a primit Dean in cursul zilei de ieri, si chiar am crezut ca el va fii castigatorul, dar se pare ca si Scott are fani😀 Deci clasamentul sta in felul urmator :

  1. SCOTT…………………362 de voturi…………36,2%
  2. DEAN………………….358 de voturi…………35,8%
  3. MICHAEL…………….234 de voturi…………23,4%
  4. RYAN……………………46 de voturi…………  4,6%
Acesta fiind clasamentul, SCOTT este castigator😀 Dar ca sa multumin pe aproape toata lumea, sondajul o va lua de la 0 ramand in cursa ceilalti trei. In curand va aparea MINI BIOGRAFIA lui Scott, asa cum am promis, dar pentru cei care vor sa afle date si despre ceilalti sondajul este deschis, asa ca votati viitorul castigator😀

Astazi va aduc si  rezumatul impreuna cu primele capitole din ce-a de-a doua poveste scrisa de Ankita, numita Eternal Curse.

Rezumat:https://vampireseviyorum.wordpress.com/eternal-curse/

Capitolul 1:https://vampireseviyorum.wordpress.com/eternal-curse/capitolul-i/

Capitolul 2:https://vampireseviyorum.wordpress.com/eternal-curse/capitolul-ii/

Capitolul 3:https://vampireseviyorum.wordpress.com/eternal-curse/capitolul-iii/

Capitolul 4:https://vampireseviyorum.wordpress.com/eternal-curse/capitolul-iv/

Capitolul 5:https://vampireseviyorum.wordpress.com/eternal-curse/capitolul-v/

 

~X.O.X.O.~

~Carro~

26 de gânduri despre „Multe vesti noi :D

        • Ei bine atunci, pentru tine, pentru ca esti una din fetele care au lasat comentarii de la inceput voi posta odata cu biografia lui Scott si pe cea a lui Dean😀 Pentru ca ai depus efortul de a vota neincetat si pentru ca ne citesti povestile ( ma bucur ca ai reinceput sa ne lasi comentarii😀 ne-a fost dor de tine)

          • yeeeeeeeeeeyyyyyyyyy M U L T U M E S C >: D: D: D<
            am fost aici in fiecare zi Carro chiar daca n-am mai lasat comentarii…azi mi-a fost ciuda ca a castigat SCOTT doar cu 4 voturi X( si uite asa am revenit cu comentariile😀 :))

          • Nu ai pentru ce, o meriti! Da se pare ca si el are o persoana care l-a votat la fel de mult😀 eu nu pot decat sa ma bucur ca ei va plac atat de mult😀

          • Va e dor de poveste??? Sincer curand, cat de curand pot, imediat dupa examene😀 DAR Sincer ma gandeam sa inchei povestea, mi se pare ca ma lungesc😀

          • o serios chiar vrei sa ma ranestia sa rau???? :(( povestea mea preferata se sfarseste???? :(( offf

          • daca voi nu v-ati plictisit de ea eu o pot continua😀 serios nu vreau sa te supar😀 si nu duc lipsa de idei in privinta ei😀

          • foarte bine…atunci nu incheia povestea…fa 1000 de capitole ca eu o citesc si recitesc si o recitesc pana nu mai am timp nicisa dorm😀

          • Ok asa voi face😀 :)) Oricum vara asta va aduce multe creatii noi scrise de mine pe acest blog, dar mai intai sa scap de examene, apoi toata atentia mea se va indrepta spre voi😀

          • nu ti-am pus nicio secunda sinceritatea la indoiala, dar pentru mine inca e ciudat…sa ii placa cuiva ceva ce fac EU, atat de mult😀

  1. Buna.Hmmm…stiu ca nu prea are nici macar o legatura cu ce vreau sa iti zic,dar nu stiu unde sa pun aceasta intrebare:))Nu scrieti si One-Shoot-uri?Asa se scrie,nu?:))Scuze ca am postat aici acest comentariu,dar eram chiar curioasa!:)

  2. Iti raspund un pic mai tarziu, nu am vazut ca ai lasat comentariu inapoi. Eu una l-am votat pe Ryan, nu stiu de ce, pur si simplu imi place foarte mult de el :))

Lasă un răspuns

