Good News :D

Ce faceti fetelor?

Eu fac foarte, foarte bine😀 De ce? Ei bine pentru ca tocmai mi-am gasit o coechipiera😀 Inca o fata careia ii place sa scrie si sa va arate si voua creatiile ei😀

Ea a postat pe un blog pana acum ceva timp dar am ajuns amandoua la concluzia ca o colaborare nu ne-ar strica asa ca Ankita de pe blogul http://sciencefictionstories.wordpress.com/ s-a mutat aici😀 Chiar azi o parte, daca nu chiar toate povestile ei cu fiinte supranaturale se vor muta pe blog😀

Eu sper sa „primiti cu bratele deschise” daca pot spune, asa noile povesti si sa va bucurati pentru colaborarea noastra.😀

Ankita  imi este colega de trei ani de zile si anul acesta, de fapt acum doua luni a inceput sa posteze pe un blog, astazi plimbandu-ne prin parc ne-a venit idee sa incepem aceasta colaborare.

Desi suntem clasa a opta si ne despartim,  nu luam asta ca pe un sfarsit ci ca pe un nou inceput😀 asa ca iata-ne incepand sa lucram cot la cot, pentru a va aduce voua mai multe povesti😀

Sper ca o sa va placa! Astept parerile voastre privind aceasta colaborare, pentru ca asa cum am mai spus parerile voastre conteaza enorm pentru noi😀

~X.O.X.O~

~Carro~

8 gânduri despre „Good News :D

Lasă un răspuns

