Dragele mele

 

Totul a inceput in ziua in care am auzit de la Carro ca are un blog cu povesti supranaturale. Am inceput sa-i citesc povestile si mi-au placut atat de tare incat am hotarat sa incerc si eu sa-mi expun mai mult talentul. Prima mea poveste, care deja a fost publicata, imi venise in cap de mai mult timp si chiar o incepusem pe un caiet. Apoi ideile au dat navala in capul meu si singura solutie sa le opresc era sa le trenspun in povesti, si asa am ajuns sa am pe blogul meu patru povestioare…

Era frumos ca citeam si povestile altor fete si ca ale mele erau citite, dar parca lipsea ceva. Atunci a venit Carro cu ideea sa ne unim fortele si sa facem din doua bloguri unul singur in care sa publicam amandoua. Am acceptat bucuroasa aceasta propunere si asa am inceput sa lucram de astazi la proportionarea capitolelor, diacritice, poze etc. Speram ca in curand sa transcriem toate capitolele si sa va mutumim pe toate. Chiar daca nu va place ceva sau aveti o alta idee, eu sunt deschisa la orice si le voi primi pe toate cu bratele deschise. De asemenea, daca vreti sa imi dati idei, sugestii, cine stie poate si reclamatii, sau doar vreti sa vorbim „ca intre fete”, trimiteti-mi un mail si va voi raspunde. Pwp!

 

~Ankita~

4 gânduri despre „Dragele mele

Lasă un răspuns

