News :D

Hy Girl!

Ce faceti? Eu am ajuns acum o ora acasa de la scoala, si dupa cateva ore bune de pregatire pentru examen am zis sa ma relaxez. Cum? Scriind pentru voi😀

Nu stiu ce continuare voi scrie azi dar ma hotarasc eu imediat. Pana atunci vreau sa va spun ca sondajul „Ce baiat va place mai mult?” Nu e facut doar pentru ca eu sa aflu preferintele voastre ci si cu un alt motiv. La ce ma refer? Ei bine am hotarat sa va aduc mai multe detalii despre personajul preferat, un fel de biografie sau ceva de genul. Cum vi se pare ideea? V-ar place sa aflati mai multe despre anumite personaje? Daca da, nu trebuie decat sa votati😀

In momentul de fata voturile stau cam asa:

  1. Dean……………….7 voturi……………41%
  2. Scott……………….4 voturi……………24%
  3. Ryan……………….3 voturi……………18%
  4. Michael……………3 voturi……………18%

Desigur situatia se poate schimba sau nu😀 Am zis sa las lupta sa fie una mai acida asa ca puteti vota de mai multe ori incepand cu ziua de azi😀

Sa castige cel mai bun !:D

X.O.X.O.

~Carro~

3 gânduri despre „News :D

Lasă un răspuns

