HY!

Buna dimineata!

Astazi nu sunt chiar matinala dar in orice caz sunt mai bine dispusa decat ieri, sau cel putin asta vreau sa cred. Ieri dupa terminarea clasei a opta nu am fost chiar foarte stabila emotional, si se pare ca m-am descarcat pe personajul feminin principal din Escape From The Darkness, Emily. Cam asa se intampla de multe ori, ma descarc in scris si…ati vazut si voi unde s-a ajuns😀 Inca ma mai gandesc daca o sa va dezvalui azi ce este Ryan sau nu, in orice caz va aparea si continuarea de la aceasta poveste, si poate si de la celelalte😀

Intre timp mi-am adus aminte de ceva ce trebuia sa fac mai de mult,  e timpul pentru mica publicitate😀

Astea sunt blogurile pe care le mentionez mereu, dar azi mai am si ceva nou, alte bloguri care nu au aparut de mult😀

Lexi:http://addictedtothedarkside.wordpress.com/

Cutiuta cu Sperante:http://cutiutacusperante.wordpress.com/

Un alt blog Delena:http://myperfectlyrcrazyworld.blogspot.ro/?view=sidebar

Acum daca am uitat pe cineva va rog sa ma iertati si sa lasati un comentariu cu blogul vostru iar eu ma voi revansa😀

XOXO

~CARRO~

Lasă un răspuns

