Hy!

Buna!

Ce mai faceti? Eu mai am doua zile si iau vacanta asa ca sunt oarecum bucuroasa, voi scapa de o parte din stres😀

Sa revin la blog, pentru ca ieri am publicat in Escape From The Darkness, astazi ma voi ocupa de continuarea de la Cold Blood sau de la Strange Love, inca nu m-am hotarat😀. Poate va mai aparea si o alta serie in Let’s Talk.

Va pup!

~CARRO~ 

2 gânduri despre „Hy!

  1. Nu stiu daca vei scapa de o parte din stres..cel putin nu pana termini cu examenele.Oricum, banuiesc ca mergeti in continuare la scoala ca sa faceti matematica si romana. Vara asta va fi cu singuranta una frumoasa, mai ales dupa ce termini cu toata munca si asa. Fie, abia astept capitolul, din orice poveste ar fi.❤

    • Sigur ca stresul va fii inca prezent pana dupa examene si da ai dreptate vom merge la scoala pentru romana si mate, dar macar scapam de temele si de proiectele pentru alte materii si de teama aia pentru medii.😀 Si eu cred ca va fii o vara frumoasa😀 Capitolul apare imediat😀

Lasă un răspuns

