Morning ♥

Neata! Ce mai faceti? La mine e o zii insorita si frumoasa astazi si eu sunt in forma asa ca ma voi stradui sa scriu cat mai multe capitole😀 In ultimul timp nu am mai postat si trebuie sa ma revansez.

Sa recapitulam ce am facut ieri:

  1.  A aparut rubrica LET’S TALK si primele intrebari in cadrul rubrici. Astept parerile celor care nu au raspuns pana acum😀
  2. A aparut capitolul 9 din Escape from the Darkness
  3. Si nu in ultimul rand capitolul 11 din Cold Blood

Astazi nu stiu cu ce sa incep. Spuneti-mi voi! Ce continuari asteptati? Va e dor de Dean sau de Kate? Astept pareri!
~XoXo~
~CARRO~

2 gânduri despre „Morning ♥

  1. Neata :* Nu ai mai postat capitole din Forever with you de un timp, dar totusi, o pauza ar starni mai mult curiozitatea celorlalti. Oricum, indiferent de poveste, eu abia astept un nou capitol.

Lasă un răspuns

