Ideea :D

Vroiam initial sa public mai intai un capitol si apoi sa va spun ceva despre ideea care mi-a venit azi dimineata, dar nu m-am putut abtine sa nu va spun.

M-am gandit ca ar fi frumos sa creez o pagina in care sa avem un fel de conversatie, defapt mai multe. Nu stiu exact cum sa va explic asa ca mai bine va arat cum am pus-o in practica😀  Am creat pagina „Let’s talk!”. Si am si postat in ea. Mai jos gasiti link-ul care sper sa va lamureasca in legatura cu tot ce vreau eu sa spun.

Link:https://vampireseviyorum.wordpress.com/lets-talk/book/

Sper ca o sa va placa!

~CARRO~

Un gând despre „Ideea :D

Lasă un răspuns

