Hy world !

Stiu ca in ultimul timp, am tras chiulul efectiv pe aici…si nu numai. In ultimul timp nu am prea citit ce au postat unele dintre voi, nu am mai fost nici pe mass, nu am mai scris, nu am mai facut nimic. Pentru mine a fost o perioada grea, dar partea buna e ca a trecut, si am revenit alaturi de acelea care inca mai citesc ce e pe aici.

De azi reincep munca, reincep sa scriu, sa va vorbesc, sa va raspund la comm-uri, sa citesc. Mi-am revenit cat de cat si voi avea grija sa nu mai exagerez, ca sa imi mearga bine. Asa ca de azi voi da drumul ideilor si mainile mele vor toci in continuare tastele, capitolele vor aparea si ele, in plus am si mai am si o alta idee, despre care va voi spune mai multe mai tarziu. Asa ca dragelor, mai tarziu  veti  primi si capitole.

Va pup!

~CARRO~ 

6 gânduri despre „Hy world !

Lasă un răspuns

