Chapter :D

Hey Girl,

Asa cum am spus, am scris astazi un capitol si din fericire l-am si terminat. Mai jos gasiti continuarea de la Strange Love. Sper ca o sa va placa😀

Link:https://vampireseviyorum.wordpress.com/strange-love/volumul-2/capitolul-xii-prieten-cu-inamicul/

~CARRO~

7 gânduri despre „Chapter :D

  1. Stiu ca au trecut doar vreo 2-3 zile de cand n-ai mai postat,dar iti simtim lipsa. Nu am zis asta sa te grabesc sau ceva (stiu cum e pe a 8-a), am vrut doar sa stii ca munca ta chiar inseamna ceva pentru unele persoane.

Lasă un răspuns

