Hy guys…

Hy Guys…Ce faceti?

Ei bine eu vin cu vesti nu tocmai bune…actiunea mea legata de acest blog nu va mai fii la fel de intensa, si asta nu se intampla pentru ca m-am plictisit eu sau ceva de genul, ci pentru ca se apropie examenele si pentru ca se pare ca am si niste probleme de sanatate, datorate oboselii.

Asta nu inseamna ca voi publica o data pe luna ci ca poate uneori nu vor mai aparea zilnic capitole. Insa weekend-urile vor aduce mereu continuari si cel putin odata la doua zile va voi aduce un capitol si in timpul saptamanii.

Imediat dupa examene, adica pe la inceputul lunii viitoare, imi voi reveni, dar pana atunci sper ca veti citi in continuare ce scriu si ca nu va veti plictisi asteptand uneori mai mult o continuare. Va pupicesc!

~CARRO~

5 gânduri despre „Hy guys…

  1. Sunt sigura ca toti vor intelege. Iti doresc sa te faci bine si sa ai bafta la examene! :* Si cu toate pregatirile si asa, multumim ca-ti faci timp si pentru cate un capitol.

  2. În primul rând însănătoșire grabnică. Să te faci bine repede, ca să poți reveni din nou să ne încânți cu capitolele tale superbe. În al doilea rând, îți doresc cel mai mare succes din lume la examene, unde știu că vei face perfect (cel puțin la română; la imaginația pe care o ai, nici nu mă aștept să iei mai puțin de 10).
    Așa că nu-ți mai face probleme, concentrează-te pe lucrurile cu adevărat importante în aceste momente. În plus, noi suntem cei care trebuie să îți mulțumim, pentru că îți faci timp și pentru niște curioși ca noi.
    Te pupacesc și îți doresc toată sănătatea din lume și tot norocul, de asemenea!

Lasă un răspuns

