♥Morning! ♥

♦Morning, lovers!

Ce faceti? Eu inca sunt somnoroasa😀 dar ma voi dezmetici si ma voi pune pe treaba, doar trebuie sa apara si azi capitole noi, nu?

Sa facem o mica recapitulare…in cursul zilei de ieri au fost postate continuarile de la Forever with You, Strange Love, Cold Blood si nu in ultimul rand de la Destiny.Astazi vom incepe cu Escape from the Darkness, ca sa fie setul complet.:D apoi mai vedem ce mai apare.:d

Pana sa ma pun pe treaba vroiam sa va spun ca m-am gandit ca odata ce capitolul 26 incheie Volumul II din Forevere with You, povestea ar putea lua o pauza. Desigur asta depinde si de ce vreti voi😀

Deasemenea, vroiam sa va intreb daca va place specia din care am ales sa faca parte Scott (Cold Blood) ? Ma gandeam ca un „Encantados” e ceva nou.:D

Astept parerile voastre. Va pup!

~CARRO~ 

4 gânduri despre „♥Morning! ♥

  1. Buna dimineata :* In primul rand mie una imi place foarte mult povestea Forever with you si nu pot sa zic ca mi-as dori o pauza …si in al doilea rand imi place specia pe care ai ales-o pentru Scott(cum ai zis si tu este ceva nou). Si acum ca mi-ai zis ca pui capitole o sa fiu cu ochii in patru toata ziua >:D<

  2. Hello >:D< doar acum am putut intra pe blog, scuze, am avut ceva treaba de dimineata. Parerea mea despre FwY o sti, nu cred ca mai e nevoie sa-ti spun ce vreau😀 si in legatura cu specia lui Scott imi place, insa sunt curioasa de ce va urma🙂

Lasă un răspuns

