Hello Lovers ! ♥

LA MULŢI ANI, de ziua copilului!

Chiar dacă nu mai suntem copii propriu-zişi , chiar dacă nu ne mai jucăm în parc şotronul sau nu mai sărim în faţa blocului coarda. Chiar dacă am uitat sutele de jocuri pe care le jucăm cu câţiva ani în urmă…undeva în mintea noastră şi în sufletul nostru rămâne amintirea copilăriei. Perioada frumoasă a vieţii, în care grijile lipseau şi în care vacanţele petrecute cu bunicii care ne îndeplineau poftele, ne plăceau atât de mult. Toate sunt amintiri care păstrează undeva înăuntrul nostru o parte din personalitatea copilului care am fost odată. Cu timpul ne-am maturizat, ne-am schimbat, dar am păstrat în noi o parte din trecut…măcar azi cu sufletul redevenim copii, gândindu-ne cu nostalgie la acele momente. Aşa că eu vă urez un sincer „La mulţi ani!” şi sper că o să vă bucuraţi de aceasta zii.

Poate v-aş spune mai multe, dar sincer nu îmi găsesc cuvintele, aşa că revin la blog. În primul rând încep cu Mica publicitate. Bloguri, care mie mi-au plăcut. Poveşti frumoase cu personaje captivante sau fanficuri, pe care eu le-am citit cu drag. Blogurile le găsiţi în BLOGROLL-ul meu

  1. xoxo miky
  2. vampire passion
  3. jade’s.bloody.world
  4. sciencefictionstories
  5. Povesti Supranaturale

Cât despre blogul acesta… eu vreau să vă mulţumesc că sunteţi aici, că citiţi , că vă lăsaţi părerile prin comm-uri, că ne susţineţi. Dacă nu eraţi voi acest blog s-ar fi închis de mult. Vă mulţumesc enorm pentru tot ce faceţi şi sper că poveştile publicate aici vor fii pe placul vostru şi de acum înainte.

Kisses and hugs !
~CARRO~

9 gânduri despre „Hello Lovers ! ♥

  1. La mulți ani și ție! Îți doresc o vară superbă alături de cei dragi. Să te distrezi, să continui să scrii, să nu părăsești niciodată acest minunat blog.

    Muchhh lovee! Kisses and hugs, Miky! ♥♥

  2. La multi ani!!, bucura-te de aceasta zi, caci toti suntem copii in sufletele noastre🙂, Si sper ca si la anul sa sarbatorim aceasta zi, tot impreuna🙂

  3. La multi ani Carro >:D< copii vom ramane cu sufletu toata viata si e bine sa ne bucuram de acea parte a sufletului nostru :*

Lasă un răspuns

