Hy girl!

Ce faceti dragelor?  Cum a fost ziua de azi?

Eu am inceput saptamana cu „bateriile incarcate”…weekend-ul asta a adus schimbari la care nu ma gandisem niciodata. Pentru mine acest blog este o realizare, era o ocupatie continua care imi placea, acum a devenit mai mult pentru ca e mult ma frumos sa lucrezi in echipa cu cea mai buna prietena, mai ales cand ne uneste o pasiune precum scrisul.

Revenind… ziua de azi a fost putin obositoare, insa spre fericirea mea si a Selenei, am scapat de stres, azi am primit rezultatele de la ultima teza data si au fost imbucuratoare. Asa ca fericirea a mai diminuat oboseala.

Cat despre blog, ca in fiecare zi si astazi vor aparea capitole noi. Sincer nu stiu ce noutati vor aparea. Selene va incerca si  sa termine capitolul urmator, iar eu ma voi ocupa de cel putin o continuare.

Asa ca „ne vedem” mai tarziu cu alte noutati

Va pup!

~CARRO~

6 gânduri despre „Hy girl!

Lasă un răspuns

