Neata!

Hey Lovers,

Desi e weekend eu azi sunt matinala. Pe la mine ploua, la fel ca saptamana trecuta, asa ca daca tot stau in casa, ma ocup ca de obicei de blog. In cursul zilei sper sa apara continuari din toate povestile. Veti primi capitolul 23 din FOREVER WITH YOU , pentru ca nu am mai postat de ceva timp la acea poveste si uni sunt curiosi de ce se va intampla acum intre cele trei personaje: DEAN-KATE-JAKE. Nu pot sa va asigur ca veti afla ce fel de supranatural este Ryan (Escape from the Darkness) si nici daca „J” (Cold Blood) va fii descoperit.  Cat despre Strange Love, un personaj nou apare la orizont, o persoana din trecutul lu Kamy.

Mai multe vedem mai tarziu.

~XOXO~

~CARRO~

19 gânduri despre „Neata!

  1. Neatza Carro, sunt la fel de matinala ca si tine. Nu stiu de ce, dar am avut o trezire ciudata. Nu am visat nimic dar am sarit din pat ca arsa :)) si am intrat repede pe blog😀

    ~xoxo~

    • Ma bucur😀 eu am avut niste vise ciudate care vor influenta mai mult sau mai putin, cursul unor povesti😀 asa ca o sa vedem ce o sa iasa😀

  2. de fiecare data cand spuneai ca ai sa postezi un capitol nou imi aparea un zambet pe fata, ma gandeam la FwY, dar nu era asa. sa nu crezi ca am fost dezamgaita, chiar am citit pe nerasuflate si mi s-a mai luat si curentul si am inceput sa zbier prin casa cand eram in mijlocul povesti😀

    • Wow…sincer ma bucur ca iti provoc prin ce scriu astfel de reactii😀. Cei drept in ultimul timp am postat cel mai mult la Escape from the Darkness, dar am zis sa conturez putin mai bine personajul ca sa va atraga atentia😀 astazi ma ocup si de restul continuarilor😀

  3. cand imi place ceva pun tot din mine…nu este zi in care sa nu intru pe blog, chiar daca nu iti las comentarii sa sti ca sunt aici >:D<

    ~xoxo~

      • mie imi plac povestile cu supranaturali, nu stiu de ce, dar am asa o inclinatie spre tot ce nu e normal😀 iar prin povestile astea intru si eu intr-o lume diferita…tu esti aici in fiecare zi, insa alte blog-uri nu prea sunt la zi😦

        ~xoxo~

        • Si mie imi plac mult,de asta si scriu acest tip de povesti. Uneori prefer sa imi scriu o parte din teme in clasa, sau in orele in care profesoarele asculta copii pentru note, si cand ajung acasa sa ma apuc sa scriu pe bloc. Eu una sunt clasa a opta si reusesc sa imi impart timpul in asa fel incat sa fiu zilnic aici. Uneori scriu mai multe capitole in weekend si le postez in timpul saptamani. Nu toti insa au atat timp cat am eu😦

  4. asta asa e…chiar nu credeam ca esti in clasa a opta…ma bucur ca iti faci timp pentru a fi pentru noi in fiecare zi :*

    ~xoxo~

  5. asa ziceam si eu o data…insa cand vezi ca timpul trece asa repede si mai ai un pic si te desparti de colegi o sa-ti para rau…si oricum, eu ma bucur ca nu esti fiindca asa ai timp sa fi aici pentru noi, fanle tale, in fiecare zi :*

    ~xoxo~

Lasă un răspuns

