Hey!

Cum a fost ziua voastra azi? Eu sper ca buna. A mea a fost putin obositoare, miercurea am ore pana la 3 jumate si e mai incomod, dar acum sunt acasa si ma  apuc de scris, pentru ca din fericire temele lipsesc😀. Asa ca pana diseara va aduc noutati🙂

Dar mai am o mica intrebare. Credeti ca povestea Forever with you se lungeste prea mult? Ca ar mai trebui scurtata? (Stiu ca la multi le place aceasta poveste dar, parerile se pot schimba🙂 )

~PWP~
~CARRO~

7 gânduri despre „Hey!

  1. Hello Carro :-h a fost frumos, plictisitor si obositor la scoala….deabia astep capitole noi…Raspunsul meu la intrebarea ta este: sa faci cat mai lunga povestea pt ca nu o sa ma satur never never never de ea😀 nu stiu parerile celorlate fete dar a mea asta e😀

  2. Ugh.. cea mai aglomerata zi a saptamanii. Si despre FWY eu spun ca daca o scurtezi/inchei asa brusc, nu va mai avea sens. Povestea in sine e foarte captivanta si.. cred eu ca se afla in topul preferintelor celor mai multe cititoare de pe acest blog. Asa ca stai linistita, nu te grabi si scrie in continuare😀

  3. cu cat termini mai tarziu povestea, cu atat mai bine! sunt absolut convinsa ca ideile legate de povestile tale nu se vor sfarsi niciodata, asa ca e pacat sa nu le „pui in practica”. cu cat mai mult suspans, cu atat mai bine

Lasă un răspuns

