Happy Birthday!

Astazi e ziua celei mai bune prietene ale mele, asa ca pentru mine e o zi  foarte importanta.

In primul randLa multi ani, sis! Esti o persoana foarte speciala pentru mine si tu sti asta. Mi-ai fost mereu aproape si iti multumesc pentru asta. Sa nu te schimbi, ramai asa cum esti, o persoana speciala.:D

Cu ocazia zilei ei am inceput noua poveste, am zis sa ii fac si un cadou mai original. M-am gandit ca povestea sa aibe o parte din personalitatea ei. Am ales numele personajului principal feminin dupa uns din cantaretele ei preferate, si zic eu ca vor mai fi si alte asemanari.:D

Eu sper sa va placa noua poveste, sper sa ii placa si ei. Primul capitol va aparea azi.

La multi ani, Selene!

~CARRO~

4 gânduri despre „Happy Birthday!

  1. Iti multumesc, sys, multumesc pentru ziua minunata oferita de tine!:* Multumesc ca mi-ai adus o raza de lumina astazi.Fara tine, si fara cadoul tau suuper minunat, ceea ce mi-am dorit de fooarte mult timp, fara mesajele frumoase , care aproape m-au facut sa plang, si fara aceasta surpriza minunata, ziua mea ar fi fost mai nasoala decat as fi crezut…:)Multumesc ca esti mereu acolo, pentru mine, ca ma sprijini si-mi esti aproape, ca esti atenta cu mine, chiar daca la inceput nu am simtit asta!:)Multumesc pentru tot!!:*:*TBX(intr-un mod fratesc..:D)

Lasă un răspuns

